V Notinu víme, že růst stojí na zákaznících – na těch nových i těch, kteří se k nám rádi vracejí. Nyní hledáme klíčovou roli, která bude mít odpovědnost za strategii akvizice zákazníků napříč Evropou a dokáže propojit marketing, CRM i data v jeden funkční celek.

Pokud tě láká role s přímým dopadem na revenue, LTV i ziskovost firmy, tohle může být tvá příležitost.

#NewChallenge

Co tě na pozici čeká:

  • Spoluvytváření a implementace jasné strategie pro růst nových zákazníků, jejich konverzi a další aktivaci.
  • Podílet se na strategii určování cílů a metrik (CAC, LTV, churn, repeat rate, active users).
  • Koordinace core týmu pro akvizici zákazníků a zapojení všech relevantních oddělení.
  • Nastavení optimálního CAC a spolu s dalšími týmy definovat strategii a její plnění.
  • Hledání nových akvizičních příležitostí a zajištění jejich testování.
  • Spolupráce s produktovým a IT oddělením na A/B testech s cílem zvyšovat konverzní poměr nových uživatelů.
  • Vyhledávání neaktivních zákazníků a návrhy reaktivačních aktivit v rámci retence a loajality.
  • Koordinace cross-department projektů, které mají dopad na akvizici a zákaznickou zkušenost.

Data & Reporting:

  • Úzká spolupráce s BI a datovým týmem při vyhodnocování klíčových metrik a KPI.
  • Pravidelné vyhodnocování všech aktivit a jejich optimalizace s důrazem na byznysový dopad.
  • Přinášení srozumitelných, praktických závěrů, které pomohou dalším týmům posouvat akvizici a retenci kupředu.
  • Pravidelný reporting a vyhodnocování strategie.

Co od tebe očekáváme:

  • Máš prokazatelné zkušenosti s podobnou pozicí, s nastavováním strategií a řízením akvizičních aktivit ideálně v e-commerce.
  • Umíš pracovat s daty, rozumíš například CAC, LTV, churn či conversion rate a hlavně je umíš využívat.
  • Dokážeš navrhnout strategii, která funguje v praxi — umíš ji rozpadnout na konkrétní kroky, řídit její plnění a průběžně ji ladit.
  • Máš přirozenou schopnost koordinovat více týmů najednou a držet vše v pohybu (marketing, BI, CRM, produkt, IT).
  • Umíš prioritizovat, rychle reagovat na změny a vedeš projekty tak, aby se dotáhly do konce.
  • Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat i komplexní témata a umíš získat ostatní pro své návrhy.
  • Máš byznysové myšlení — přemýšlíš v dopadu na revenue, profitabilitu a zákaznickou hodnotu.
  • Angličtinu zvládáš na úrovni, která ti umožní pracovat napříč trhy a komunikovat s kolegy z různých týmů (B2 minimum).

Co ti za to nabízíme:

  • Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge
  • Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života.
  • Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1 600 Kč měsíčně, po roce 2 000 Kč, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2.
  • Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů jako jsou Foodora, Samsung, Volswagen, Infinit Maximus a další.
  • Máme 25 dnů dovolené + 1 My Day navíc v prvním roce spolupráce, 2 My Days v druhém roce a 3 My Days v letech dalších.
  • Můžeš se vzdělávat pomocí naší online platformy Thrive.
  • Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcích a teambuildingových aktivit.

 

#LI-Onsite


Notino, s.r.o.