ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRO MZDOVÉ ODDĚLENÍ

Do našeho týmu hledáme pečlivou a spolehlivou administrativní posilu, která podpoří mzdové oddělení při zajištění každodenní agendy. Pozice je vhodná pro někoho, kdo má rád pořádek v dokumentech, umí pracovat s daty a chce získat zkušenosti v oblasti mezd a HR.

 

Náplň práce:

  • kontrola a zakládání dokumentů
  • práce s datovou schránkou
  • zpracování příchozí a odchozí pošty
  • občasná komunikace se zaměstnanci ohledně doplnění chybějících údajů
  • další administrativní úkoly dle potřeby mzdového oddělení

Požadujeme:

  • pečlivost, spolehlivost a schopnost dotahovat úkoly
  • znalost mzdové nebo HR administrativy výhodou
  • dobrou znalost práce na PC (zejména Excel)
  • ochotu učit se nové věci
  • diskrétnost a profesionální přístup

Nabízíme:

  • flexibilní dohodu nebo částečný úvazek
  • možnost dlouhodobé spolupráce
  • zaučení v oblasti mezd a HR procesů
  • přátelský tým a stabilní zázemí společnosti
  • zkušenosti, které se hodí pro další kariérní růst v HR či administrativě


100% REWORK s.r.o.