Ahoj! Hledáme Software Engineera, pro tým, který má na starost řazení nabídek pro produkt, správu odchodu uživatelů na shop i správu kreditů a účtování shopů na Heurece. Naše aplikace musí umět reagovat na permanentní změny v datech a z nich měnit výsledky řazení 150 milionu nabídek. Chceme držet vysokou kvalitu a stabilitu, jelikož každá minuta může být pro nás kritická.

Co bys měl/a ovládat

  • Advanced Python (async)
  • DB (Mongo, Postgre, Redis nebo BigQuery)
  • GCP či jiný cloud, Devops (Terraform, Terragrunt)
  • Docker, git, CI/CD
  • Umíš navrhovat architekturu systémů, rád/a se zapojuješ se do technických diskusí
  • Aktivně komunikovat a spolupracovat v týmu
  • Zajímat se o byznys a koncového zákazníka, zajímá tě kontext a ptáš se proč
  • Být proaktivní a nebát se poukázat na problém
  • Angličtinu (nebude denní chleba, ale můžeš se setkat s kolegy i z Maďarska či Slovinska)

Co je plus (nepožadujeme, ale rádi Tě naučíme):

  • HELM, Kubernetes, 
  • Sentry, Grafana
  • Event driven architektura
  • Trochu FE (TS/React)
  • Trochu PHP
1050x500-4-v2.jpg

Co budeš dělat a jak fungujeme 

  • Vyvíjíme kritické služby (Exit clicky a řazení nabídek, kreditování, vyúčtování) které tvoří core business firmy. Proto naše služby musí být spolehlivé, stabilní a musíme mít přehled o jejich stavu.
  • Položíš základy pro redesign platebního systému a řazení nabídek na produktovém detailu
  • Nedostaneš hotové zadání, kdy jen slepě odbavuješ tickety. Jsi součástí návrhu řešení a diskusí co, jak a proč děláme. 
  • Tým je transparentní. Nebojíme si dát vzájemný feedback a na retrech řešit složité témata. 
  • Držíme i část legacy systému, který chceme redesignovat tak, aby splňoval náš vysoký standard. 
  • Pro komunikaci a organizaci práce používáme kombinaci Jira, Slack, Google Workspace a Miro. Na komunikaci s ostatními týmy nepoužíváme jen produkťáky, nebojíme se komunikovat napřímo.
  • AI je součástí naší každodenní práce nejen v našem týmu, ale v celé Heurece. Dál hledáme cesty, jak zefektivnit naši práci, ale i celý produkt.

Bude nám to klapat i po lidské rovině? 

  • Záleží na tom, s kým budeme pracovat. I v osobní rovině chceme být vzájemně dobrý fit. 
  • O zajímavosti a zkušenosti se dělíme všude, když jsme spolu v kanceláři, na pravidelných schůzkách, po Slacku i na pivu.
  • Dbáme na to, aby zazněly všechny názory, protože občas ten nejtišší nápad je ten nejlepší.
  • Tým není centralizovaný v jednom městě, pracujeme hybridně 

Na co se u nás můžeš těšit:

  • Práce na užitečném produktu, který měsíčně zjednodušuje nakupování milionům lidí.
  • Podpoříme Tě ve zdokonalování tvých schopností, sdílení know-how je samozřejmost, máš možnost se podívat na konference. 
  • Na neformální kulturu a mindset nás všech.
  • Volnou pracovní dobu s možností práce z domova, a spoustu dalších benefitů jako třeba Cafeterie, Multisport nebo dny volna navíc.
  • Chceš se podívat, jak vidí Heureku lidé, kteří zde pracují? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz.
  • Osobní rozvoj je pro nás klíčový. Máme improvement days (den v rámci sprintu na sebezlepšování), rádi tě pošleme na konferenci, se svým leaderem si pravidelně reviduješ tvůj vzdělávací plán.
  • Jak bude probíhat naše setkání?
  • Úvodní seznámení s leaderem a technickou recruiterkou
  • Zpracuješ krátký technický úkol, nebo projdeme projekty na Gitu.
  • Úkol prodiskutujeme na schůzce s týmem a pobavíme se i o složitějších architektonických řešeních
  • Pokud si to sedne na obou stranách, rádi s tebou probereme nabídku.

Něco o nás ♥️

Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 milionů uživatelů a patříme ke špičce mezi cenovými srovnávači ve všech zemích našeho působení.

A jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz. Jdeš do toho? Dej nám o sobě vědět! 📩💙 Těšíme se na CV/LinkedIn nebo cokoliv, kde se nám lépe představíš.


 



Heureka Group a.s.