Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o víc jak 4000 bytů a staráme se o pohodlí více než 6000podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Co bude tvou náplní práce?
Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:
- Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu
- Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…)
- K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají
- Řešit stížnosti a nespokojenost klientů s cílem situaci uklidnit a najít vhodné řešení
- Zajišťovat administrativní podporu při správě nájemních vztahů – doklady pro cizineckou policii, pojistné události, apod.
- Podílet se na obsluze ASAP linky pro hlášení urgentních událostí mimo běžnou pracovní dobu
Jak si tě představujeme?
- Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit)
- Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě
- Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity
- Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku
- Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra
- Chceš pracovat v pevně dané pracovní době od 8:30-17:00
Co ti nabízíme?
- Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
- Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá
- Příležitostný home office (dvakrát týdně)
- Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin
- Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném
- Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně
- Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
- Multisport kartičku
- Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí
- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50
Tak co, jdeš do toho s námi?
- Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
- Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si úkol zaměřený na písemnou komunikaci.
- Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu.