Jako Service Process Specialist budete:
- Vystupovat jako prostředník mezi zákazníkem a naším servisním technikem a plánovat návštěvy techniků u našich zákazníků v zahraničí
- Sdílet best practice a poskytovat školení kolegům v zahraničí
- Úzce spolupracovat s globálním týmem procesních inženýrů
- Aktivně se účastnit procesu zlepšování procesů a automatizace
- Spolupracovat s týmem specialistů pro servisní smlouvy, aby byly zajištěny správné změny smluv/plánů údržby.
K úspěšnému zvládnutí této role byste měli mít:
- Schopnost poradit si i s prací, která může být po čase rutinní.
- Pokročilou znalost angličtiny (100 % vaší každodenní písemné a ústní komunikace bude v angličtině); francouzština nebo němčina jsou výhodou.
- Základní znalosti Excelu.
- Dobrou organizační schopnost a příjemný přístup k zákazníkům.
- Zkušenosti se SAP budou výhodou, ne podmínkou (rádi zaučíme).
Co vám nabídneme?
- Roční finanční bonus
- Každoroční navýšení platu
- Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
- Po zaučení možnost pracovat z homeoffice 2x týdně
- 25 dní dovolené + 3 flexible days
- Příspěvek na stravenky
- Příspěvek do penzijního fondu
- Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
- Mnoho možností školení
- Moderní kanceláře s relaxační zónou a velkou terasou na 20. patře, odkud budete mít dokonalý výhled na celé město
Atlas Copco Services s.r.o.