Láká Vás práce v bankovnictví a trocha cestování k tomu? Možná právě pro Vás máme zajímavou pozici!
Pozice mobilního klientského poradce/poradkyně je ideální pro někoho, kdo má talent na komunikaci. Pro naše kolegy/kolegyně slouží jako startovní bod, ze kterého se mohou posunout dál a rozvíjet svou kariéru v Unicredit Bank. I někteří naši manažeři začínali právě tady!
CO K PRÁCI U NÁS POTŘEBUJETE?
- Motivaci podílet se na plnění obchodních cílů a na rozvíjení svých profesních kompetencí
- Výborné komunikační dovednosti a časovou flexibilitu
- Zkušenosti z finančního sektoru výhodou
- Schopnost rychle se adaptovat na nové prostředí
- Radost z cestování – je to pro nás totiž koníčkem, nikoli překážkou
- Řidičský průkaz sk. B
CO OČEKÁVAT?
- Cestování v lokalitě Brno podle aktuální potřeby zástupu na pobočkách na předem domluvený počet dní
- Aktivní nabízení produktů banky klientům, pomáhat s nejvhodnějším výběrem, ale třeba i asistovat při obsluze internetového bankovnictví
- Spolupráci, učení se a čerpání znalostí od zkušených kolegů a kolegyň v rámci hned několika poboček
CO VÁM ZA TO NABÍZÍME?
- Intenzivní školení, kde se naučíte vše, co je k práci potřeba
- Možnost nastartovat kariéru v bankovnictví v dynamickém prostředí silné evropské banky
- Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
- 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin, sick days i dny na regeneraci
- Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 145 Kč
- Možnost zřídit si Multisport kartu
- Postaráme se i o váš rozvoj pomocí mentoringových programů nebo programů pro talenty a budoucí manažery
- 20 000+ benefit bodů ročně do kafeterie na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru
- Skvělé akce pro zaměstnance – Sportovní hry, Vánoční večírek