Do našeho klientského týmu hledáme šikovného optimistu/ku, který/á nám společně pomůže pečovat o svěřený obchodní tým.
Koho hledáme a co vás čeká
- Zpracovávat rezervace/objednávky v interních systémech bude na denním pořádku – jste člověk, který se nebojí napsat email nebo zvednout telefon, když něco nesedí.
- Vytvářet pravidelné i ad hoc reporty v Excelu pro obchodníky i manažery.
- Připravovat různorodé podklady pro obchodníky – tady se vám bude hodit smysl pro detail a systematičnost.
- Spolupracovat s ostatními týmy a starat se o běžnou administrativu či ad-hoc úkoly – nerozhodí vás zpracovat tabulku nebo urgentní požadavek – neztrácíte hlavu ani při větším objemu práce.
- Stanete se pravou rukou obchodníků a budete pro nás důležitým členem, na kterého se můžeme spolehnout a vy zase na nás.
- Pozice je vhodná i pro absolventy
Co od vás očekáváme
- Máte zkušenosti s prací v administrativě a s Excelem si rozumíte.
- Chcete se naučit nové věci a stále na sobě pracovat.
- Umíte si určovat priority a pečlivost je pro vás vlastní.
- Rádi komunikujete a nebojíte se po telefonu či osobně vyřídit, co je potřeba.
Jak to u nás funguje
- O nováčky je u nás vždy postaráno – na vše vás připravíme.
- Týmová spolupráce, jsme velká firma a rádi si navzájem předáváme informace.
- Dáme vám prostor pro vlastní iniciativu – nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit, a naopak oceníme proaktivní přístup, nové nápady a chuť pouštět se do nových věcí.
- Na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code a všichni si tu tykáme.
- Na nudu a stereotyp tady není prostor, ale na úsměv a pohodovou atmosféru ano.
- Jsme tolerantní, pravidla respektujeme, ale zbytečně netvoříme.
S kým budete spolupracovat
- Především s našimi obchodníky nebo klienty, ostatními Account Executive a jinými týmy, které jsou nedílnou součástí klientského servisu.