Pro náš produktový tým divize Reklamních systémů hledáme Product Managera. Jedná se o zhruba 12členný tým složený z datových analytiků a produktových managerů. Novou posilu hledáme buď do kanceláří v Praze nebo v Brně.

Co vás denně čeká (pracovní náplň) a jaký je tým 

  • Řešíme výkonnostní inzerci, brandovou inzerci, uživatelský zážitek, partnery a relevanci.
  • Hlavní náplní je sledování situace na trhu e-commerce, analýza potřeb uživatelů, prioritizace backlogu a příprava zadání pro vývoj/výzkum.
  • Pro rozvoj produktu založeného na datech budete úzce spolupracovat s datovými analytiky.
  • Díky scrumu se budete pravidelně potkávat na standupech a plánování s vývojovými týmy a v některých projektech i s týmem výzkumu RS. 

 

Jaké zkušenosti budete potřebovat

  • Definování vizí rozvoje produktu, potřeb uživatele, prioritizace požadavků a vyhodnocením jejich přínosu.  
  • Předchozí spolupráce s vývojovým týmem. 
  • Předchozí zkušenost s rolí produktového manažera nebo business analytika bude velkou výhodou.  
  • Zkušenost s používám ticketovacího nástroje. 
  • Znalost PPC prostředí výhodou, ale není vyžadována. 

 

Co získáte 

  • Možnost pracovat na velmi komplexním a technologiemi nabytém systému, který propojuje potřeby inzerentů podpořit prodej a zároveň umožní tvůrcům obsahu monetizovat svoji návštěvnost na obsahových webech.
  • Možnost využít v rozvoji produktu interní jazykový model pro podporu automatizace a optimalizace.
  • Hlubší znalost funkčnosti reklamního systému. 

Seznam.cz, a.s.