Máte zkušenosti s PPC kampaněmi a chcete je posunout ještě dál? Hledáme nadšeného a komunikativního člověka, který má chuť rozvíjet své dosavadní zkušenosti u české internetové jedničky.
Koho hledáme
- Umíte pracovat s PPC systémem Sklik. Máte alespoň 2 roky praxe v oblasti PPC reklamy a znalosti reklamních systémů Sklik nebo Zboží.cz nebo Google Analytics 4.
- Jste komunikativní a nebojíte se zavolat klientovi, domluvit se na nejlepším postupu, případně mu poradit.
- Máte obchodní myšlení a jste schopni hledat optimální nastavení kampaní v Skliku pro naše klienty a účastnit se obchodních jednání.
- Máte výborné prezentační dovednosti a prezentování výsledků a práce s malým či velkým publikem je pro vás hračkou.
- Rádi pracujete v týmu – informace a zkušenosti budete sdílet s dalšími specialisty a kolegy z Obchodního oddělení.
- Ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni – v případě potřeby se můžete starat i o některé zahraniční klienty.
- Výhodou je znalost Google Ads, Dotidot a Looker Studio.
- Řidičák se bude hodit pro cesty za klienty.
Co vás čeká
- Mezi vaše hlavní úkoly bude patřit psaní krátkých reklamních textů, práce s vizuálními formáty jako jsou bannery, produktové inzeráty a videoreklamy v systému Sklik.
- Další významnou položkou je práce se samotnou strukturou kampaní, klíčovými slovy a svěřenými rozpočty.
- Budete také vyhodnocovat úspěšnost, efektivitu kampaní a vylepšovat jejich výkon v návaznosti na dohodnuté cíle s klientem.
- Povedete školení, workshopy a porady pro obchodní týmy.
- 6členný tým, který působí v Brně a v Olomouci.
Co nabízíme
• Tak v prvé řadě máme skvělý tým (a ne, není to jen fráze), kde vám všichni rádi poradí a pomůžou nebo si popovídají u kávy. Klademe důraz na otevřenou komunikaci a spolupráci. Společně si navzájem pomáháme a sdílíme zkušenosti.
• Notebook a telefon i k soukromým účelům bereme jako samozřejmost.
• Možnost rozvíjet znalosti v online marketingu a dále se vzdělávat v novinkách v Skliku.
• U nás zapomeňte na dress code a formality.
[video]