V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o více jak 3 500 bytů a staráme se o pohodlí našich podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
Co bude tvou náplní práce?
Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:
- Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu.
- Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…).
- K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají.
A co o tvé budoucí práci říká supervizor týmu Filip?
,,Po příchodu do kanceláře je potřeba odbavit inzertní e-maily, které nám přišly mimo pracovní dobu a zodpovědět všechny dotazy našich zájemců o bydlení - ano, opravdu odpovídáme na každý e-mail.
Následně se věnujeme všem dalším e-mailům, které nám dorazily, a požadavkům již našich stávajících klientů, kteří nás zkontaktovali prostřednictvím klientské zóny - naší webové aplikace, kde mají klienti přehled o svém bydlení, platbách, dokumentech apod. Během celé pracovní doby jsme také připojení na telefonní lince a web chatu, kde jsme připraveni zodpovědět jakékoliv dotazy či zájemce a klienty přesměrovat na to správné místo a osobu.
Aby to nebylo jen o práci, chodíme s týmem na společné obědy, v kuchyňce si můžeme nabídnout k práci něco sladkého nebo si dát limču a pracovní dny máme proložené poradami, školeními a občas i společnými brunchi.”
V týmu tě bude čekat dalších 6 kolegů, kteří se už na tebe těší. Je to mladý kolektiv pečlivých lidí, který se dokáže pobavit i o osobním životě. Hledají k sobě fit do týmu, proto tě rádi uvidí na náslechu jejich práce, který plánujeme vždy po osobním pohovoru.
Co bys měl*a určitě vědět?
- Součástí práce je i ASAP linka, díky které poskytujeme našim klientům podporu 24/7. Vyjde na tebe cca jednou za měsíc a půl, kdy klientům jsi k dispozici celý týden. Za provedenou práci tě čeká příjemná finanční odměna.
- Vážíme si toho, když práce je odvedená kvalitně, proto tě bude čekat jednou za kvartál jednorázová odměna.
- Od linky si budeš moci i odpočinout, protože zpracováváme i hodně administrativy. Ke konci týdne tedy vypínáme vybrané kolegy, aby se mohli věnovat zpracovávání dokumentů pro zahraniční podnájemníky nebo přepisy energií.
- O víkendu odbavujeme inzertní emaily, je to ale práce na asi 2 hodiny za celý víkend a opět se kolegové střídají, opět se ti to pozitivně projeví na výplatě.
Co ti nabízíme?
- Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.
- Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí.
- Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá.
- Bonusový systém za každý kvartál za kvalitně odvedenou práci.
- Pevnou pracovní dobu od 8:30 do 17:00, takže při cestě domů máš čistou hlavu a linku zapínáš až následující den.
- Možnost zpracovávat i administrativní úkoly a odpočinout si od každodenního přímého kontaktu s klienty.
- Možnost home officu jednou za dva týdny plošně v celém týmu a mimo to je to po domluvě.
- Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin.
- Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném.
- Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně.
- Kurzy angličtiny v pracovní době a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání (cca 5 000 Kč).
- Multisport kartičku za 400 Kč, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci.
- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50.
Jak si tě představujeme?
- Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit).
- Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě.
- Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity.
- Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku.
- Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra.
Tak co, jdeš do toho s námi?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
- Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z People & Organization týmu.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si krátký úkol (do 30 minut) zaměřený na písemnou komunikaci.
- Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou.. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu a zkusíme simulaci hovoru.
- Aby jsi opravdu věděl*a do čeho jdeš, pozveme tě na náslech do týmu, který je hned po pohovoru. Bude trvat maximálně 30 minut.