Ahoj! Jsme #NotinoPeople a společně se podílíme na fungování největšího online shopu v prodeji produktů pro krásu a zdraví v Evropě. Přinášíme krásné a voňavé balíčky lidem z více než 27 zemí a plánujeme další expanzi. Abychom udrželi raketový růst, potřebujeme neustále vylepšovat náš web a pozitivní zkušenost našich zákazníků. A právě tady potřebujeme tvoji pomoc. Rozšiřujeme naše působení ve světě i produktové týmy, aby naši zákazníci měli ten nejlepší nákupní zážitek. Zkoušíme technologické novinky jako je virtuální zrcadlo, které to dotáhlo až na světové mistrovství v hokeji, inovujeme vyhledávání na stránkách a zjednodušujeme nákupní proces v našem košíku. Jestli chceš být blízko byznysu, měnit své vize v konkrétní výstupy a neodkládat je do šuplíčku, pak máme ideální nabídku přímo pro tebe.
Customer profile je jedno z nejdůležitějších míst na našem webu a v naší aplikaci. Zákazník tu najde všechno důležité nejen o sobě a o svých objednávkách, ale je to místo, kam by měl chodit rád, měl by se v něm dobře orientovat a najít tu pohodlně vše, co hledá. Prostě se tu musí cítit jako doma a je na nás, tedy na tobě, abys pomáhal takové místo pro něj tvořit. Odborně povedeš tým 2 product ownerů, kteří ti pomohou vytvářet ten nejlepší customer profile a společně s nimi budeš tvořit vizi a rozvíjet svůj produkt dále. Budeš mít čtyři hlavní úkoly, definovat vizi a strategii pro svoji danou oblast, sledovat a vyhodnocovat KPIs, odborný rozvoj produkťáků v Tvém týmu a spolupráci s developerskými týmy.
Co tě na pozici čeká:
- Pomocí různých technik produktového managementu a za využití svých zkušeností budeš objevovat a ověřovat problémy zákazníků a obchodní příležitosti.
- Budeš spolupracovat s vývojovým týmem na rozvoji produktu a plánování priorit tak, aby se dařilo produkt kontinuálně vylepšovat po všech stránkách a tím přispívat ke krátkodobým i dlouhodobým cílům Notina.
- Budeš největším fanouškem svého produktu a budeš svoje nadšení šířit do celého týmu.
- Vytvoříš jasnou produktovou strategii a ani taktická roadmapa Ti nebude cizí. Tvoje vize se bude skládat jak z té dlouhodobé, tak i z té krátkodobé a svůj produkt se budeš snažit neustále posouvat. To vše ve spolupráci s dalšími PO a týmy v Notinu. Spolupráce je klíč.
- Požadavky businessových stakeholderů jsou také důležité a musíš najít správný balanc a dobře prioritizovat tak, aby se i jejich požadavky dostaly do produktové roadmapy.
- Potřeby a podněty zákazníků jsou pro Tebe klíčové a spolu s aktuálními trendy v dané oblasti je budeš prosazovat v rámci vize a rozvoje Tvého produktu.
- Data, výzkum a analytické myšlení Ti nejsou cizí a budou Tvým denním chlebem.
Co od tebe očekáváme:
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti product owningu, tvorbě produktové strategie a vizí, zájem o aktuální trendy v e-commerce.
- Produktová vize a její naplnění je Ti vlastní a dokážeš ji předat jakémukoliv publiku.
- Díky svým výborným komunikačním a vyjednávacím schopnostem umíš získat pro svou vizi podporu.
- Zkušenosti s vývojem produktů a spoluprací s vývojářským týmem. Umíš dobře vysvětlit vizi produktu a nadchnout pro ni svoje kolegy.
- Zkušenosti s odborným vedením menšího týmu.
- Jsi týmový hráč a s radostí pomáháš svým kolegům v týmu se rozvíjet a dosahovat jejich vizí a cílů.
- Schopnost prioritizace a práce s backlogem.
- Shopnost identifikace uživatelských a businessových potřeb a jejich vyvážení.
- Zkušenost s metrikami, které jsou pro roli našeho produkťáka nepostradatelné (např.: ROI, konverze, obrat, zisk, marže, retence, AOV…)
Co ti za to nabízíme:
- Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge
- Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života.
- Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1600 CZK měsíčně, po roce 2000 CZK, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2.
- Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další.
- Máme 25 dnů dovolené a 2 sick days za rok.
- Můžeš se vzdělávat pomocí platforem Seduo nebo LinkedIn Learning.
- Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcí a teambuildingových aktivit.