Ahoj! Jsme #NotinoPeople a společně se podílíme na fungování největšího online shopu v prodeji produktů pro krásu a zdraví v Evropě. Přinášíme krásné a voňavé balíčky lidem z více než 27 zemí a plánujeme další expanzi. Abychom udrželi raketový růst, potřebujeme neustále vylepšovat náš web a pozitivní zkušenost našich zákazníků. A právě tady potřebujeme Tvoji pomoc. Rozšiřujeme naše působení ve světě i produktové týmy, aby naši zákazníci měli ten nejlepší nákupní zážitek. Zkoušíme technologické novinky jako je virtuální zrcadlo, které to dotáhlo až na světové mistrovství v hokeji, inovujeme vyhledávání na stránkách a zjednodušujeme nákupní proces v našem košíku. Jestli chceš být blízko byznysu, měnit své vize v konkrétní výstupy a neodkládat je do šuplíčku, pak máme ideální nabídku přímo pro Tebe.
Loajalita, retence a satisfaction jsou klíčové zákaznické oblasti, která je třeba neustále rozvíjet. Právě zákazník a jeho loajalita budou tvými hlavními tématy. Loyalty program je stěžejní produktem, který potřebuje spoustu pozornosti a péče, ale rozhodně se díky jeho dynamice, atraktivitě a zajímavosti budeš do práce vždy těšit. Mezi tvoje hlavní úkoly bude patřit vývoj a spuštění loyalty programu, iniciace výzkumů a datových analýz, spolupráce se všemi odděleními a kolegy napříč Notinem a sladění voice of the customer s businessovými cíly.
Co tě na pozici čeká:
- Pomocí různých technik produktového managementu a za využití svých zkušeností budeš objevovat a ověřovat problémy zákazníků a obchodní příležitosti.
- Budeš spolupracovat s vývojovým týmem na rozvoji produktu a plánování priorit tak, aby se dařilo produkt kontinuálně vylepšovat po všech stránkách a tím přispívat ke krátkodobým i dlouhodobým cílům Notina.
- Budeš největším fanouškem svého produktu a budeš svoje nadšení šířit do celého týmu.
- Vytvoříš jasnou produktovou strategii a ani produktová roadmapa ti nebude cizí. tvoje vize se bude skládat jak z té dlouhodobé, tak i z té krátkodobé a svůj produkt se budeš snažit neustále posouvat. To vše ve spolupráci s dalšími PO a týmy v Notinu. Spolupráce je klíč.
- Požadavky businessových stakeholderů jsou také důležité a musíš najít správný balanc a dobře prioritizovat tak, aby se i jejich požadavky dostaly do produktové roadmapy.
- Potřeby a podněty zákazníků jsou pro tebe klíčové a spolu s aktuálními trendy v dané oblasti je budeš prosazovat v rámci vize a rozvoje tvého produktu.
- Data, výzkum a analytické myšlení ti nejsou cizí a budou tvým denním chlebem.
Co od tebe očekáváme:
- Zkušenosti v oblasti product owningu, tvorbě produktové strategie a vizí, zájem o aktuální trendy v e-commerce.
- Produktová vize a její naplnění je ti vlastní a dokážeš ji předat jakémukoliv publiku.
- Díky svým výborným komunikačním a vyjednávacím schopnostem umíš získat pro svou vizi podporu.
- Zkušenosti s vývojem produktů a spoluprací s vývojářským týmem. Umíš dobře vysvětlit vizi produktu a nadchnout pro ni svoje kolegy.
- Jsi empatický a umíš dobře rozklíčovat potřeby a obavy zákazníků.
- Jsi týmový hráč a s radostí přinášíš svá poznání a zkušenosti do celého týmu, ale i do celé firmy. Sdílení informací a poznatků je důležité.
- Schopnost prioritizace a práce s backlogem.
- Shopnost identifikace uživatelských a businessových potřeb a jejich vyvážení.
- O metrikách jako ROI, konverze, obrat, zisk, marže, retence, AOV atd., neslyšíš poprvé.
Co ti za to nabízíme:
- Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge
- Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života.
- Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1600 CZK měsíčně, po roce 2000 CZK, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2.
- Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další.
- Máme 25 dnů dovolené a 2 sick days za rok.
- Můžeš se vzdělávat pomocí platforem Seduo nebo LinkedIn Learning.
- Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcí a teambuildingových aktivit.