Chceš být vstupní branou pro naše nové klienty a podílet se tak na růstu úspěšného projektu, který mění svět pronájmů? Nezalekneš se telefonického prodeje a dokážeš si zákazníka jednoduše získat?

V rámci prémiové služby Ideální nájemce působíme v 7 největších městech ČR a nedávno jsme překročili milník 3 500 bytů v portfoliu. Díky expanzi a rostoucímu zájmu o naši službu narůstá také objem kontaktů – proto do týmu Pre-sales specialistů hledáme rovnou dvě energické posily, které nám nové klienty pomůžou zpracovávat.

Co budeš mít na starosti?

  • Zpracovávat kontakty na majitele bytů a komunikovat s nimi primárně telefonicky, případně přes e-mail nebo SMS
  • Domlouvat schůzky pro náš tým obchodníků
  • Poskytovat informace o tom, jak naše služby fungují

Nemusíš se bát studeného callcentra, naše pre-sales oddělení je 3 členný tým a většina telefonátů je s majiteli bytů, kteří o naši službu sami projevili zájem.

Půjde ti to jedna báseň, pokud:

  • Je komunikace tvojí silnou stránkou a věříš si v ní i po telefonu
  • Máš výborný nejen ústní, ale i písemný projev (často budeš s klienty komunikovat přes e-mail, a proto je perfektní čeština nezbytností)
  • Umíš si zorganizovat svůj čas a nevadí ti sednout k počítači v podvečer nebo i o víkendu
  • Je na tebe spoleh a k práci se stavíš zodpovědně
  • Sršíš energií a dokážeš klienta zaujmout v prvních pár větách
  • Máš v sobě obchodního ducha a každá domluvená schůzka tě motivuje makat víc
  • Máš alespoň rok zkušeností z call centra nebo jiné obdobné pozice zahrnující aktivní prodej a domlouvání schůzek
  • Jsi empatický/á, rozumíš potřebám zákazníků a dokážeš najít vhodné prodejní argumenty
  • Technologie vnímáš jako pomocníka a snadno se zorientuješ v systémech na správu leadů (používáme Pipedrive)

Zajímá tě, jak by práci popsala teamleaderka pre-sales týmu Renča?

“Každodenní prioritou je pro nás péče o klienta (majitele bytu), proto se po příchodu do práce jako první podívám na maily a vyřeším potřebné hovory. V průběhu dne je na mně, jak si práci zorganizuji – není to ale tak, že bych si obvolala všechno za 3 hodiny a tím moje práce skončila. Ty nejkvalitnější leady provoláváme maximálně do půl hodiny, a proto je potřeba počítat s tím, že voláme v průběhu celého dne a vždy musí být někdo k dispozici.”

Objem práce závisí na leadech a ty padají i o víkendu – proto je pro nás flexibilita (co se víkendů a svátků týče) jedním z hlavních požadavků. V týmu si tyto leady rozdělujeme, proto hledáme týmového hráče, co si vyhradí na volání prostor.

“Víkendovky se řeší individuálně a závisí na možnostech týmu. Vždy jsou ale zohledněny ve finanční odměně. V průměru to bývá kolem 20-30 kontaktů za víkend a pokud jsou připojení všichni z týmu, tak se dělí a padají rovnoměrně. Když dělá naopak jeden člověk, tak je to vše na něm,” doplňuje Renča.

A co ti můžeme nabídnout my?

  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
  • Částečnou flexibilitu, kdy si svůj čas a práci do určité míry sám*a zorganizuješ (dokážeme ti vyjít vstříc, ale zároveň od tebe očekáváme zodpovědnost k práci a spolehlivost, zároveň v době, kdy padají leady, je potřeba být na příjmu)
  • Možnost pracovat odkudkoliv**, ale zaučování, následná školení ohledně produktu či společné porady by probíhalo osobně v Brně**
  • Stabilní odměnu s variabilní složkou navázanou na zpracované kontakty a počet schůzek, které domluvíš
  • Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí
  • Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí
  • Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení
  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

Je pro tebe taková pozice šitá na míru? 
Prázdniny klepou na dveře, a tak počítáme s tím, že v době nástupu můžeš mít naplánovaný odjezd za mořem. Podej přihlášku i tak, na potřebném volnu se umíme domluvit i během zaučování.

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě, abychom tě mohli lépe poznat.

  • Když si padneme do noty, bude tě čekat krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR
  • Pokud se v očekaváních potkáme, domluvíme se na osobní/online setkání s HR, s šéfem marketingu Robertem Johnsonem, pod kterého pre-sales oddělení spadá a má na starosti získávání leadů, a teamleaderkou oddělení Renčou Sedlákovou
  • A pokud to i tam půjde jako po másle, naplánujeme ti finální schůzku s šéfem obchodu Jirkou Krejčím.
  • Na obou kolech tě čeká krátký úkol, na který si hned dáme taky zpětnou vazbu – půjde o simulaci rozhovoru se zákazníkem

UlovDomov.cz s.r.o.