O výzkumu v Notinu 

Notino je největší e-shop s kosmetikou v Evropě. Research tým vznikl před třemi roky a už se nám v Notinu podařilo překopat přístup k zákazníkovi a dělání rozhodnutí – od punkových začátků s guerilla uživatelským testováním až po discovery uživatelských potřeb na strategické úrovni. 

 

Proč dělat researchera v Notinu

  • Výzkum má v Notinu velkou podporu, podařilo se nám výzkumu udělat dobré jméno, je po něm velká poptávka a lidé s námi rádi spolupracují.
  • Nebudeš na to sám/sama – máme se rádi, opravdu nás ta práce baví, vzájemně si pomáháme s metodami i s workloadem.
  • Research tým už funguje několik let, takže máme zaběhané základní procesy a vše, co k práci potřebujeme.
  • Na druhou stranu jsme tzv. „mladý dynamický tým“ a máš možnost spolutvořit s námi naše procesy a strategii.
  • Mezi naše hodnoty patří „win or learn“ – vítáme inovace a experimentování a rádi tě podpoříme ve zkoušení nových metod, postupů, nástrojů. Pravidelně taky organizujeme kurzy  (např. komunikace, facilitace, řečnění...) a dáváme si zpětnou vazbu od celého týmu, která ti umožní rychle růst.
  • Téma kosmetiky je hodně relatable a mnozí naši zákazníci jsou pro ni nadšení a motivovaní se o tom s námi bavit.
  • Notino má miliony zákazníků po celé Evropě, a tvoje práce bude mít tedy drobný, ale pozitivní impakt na mnoho životů a drobných radostí.
  • Důležitý je pro nás výsledek a jeho smysluplnost, neřešíme zbytečný mikromanagement a byrokracii. Díky tomu budeš mít velkou flexibilitu v tom, kdy a kde svou práci dělat.

 

Co bys u nás dělal/a

  • Samostatně vedl/a výzkumné projekty od začátku do konce: od vydefinování zadání se stakeholdery přes sběr a analýzu dat až po komunikaci výsledků.
  • Zjišťoval/a, co naši uživatelé potřebují a jak se jim pracuje s našimi službami – zejména prostřednictvím kvalitativních metod.
  • Mentoroval/a v kvalitativních metodách kolegy, kteří s výzkumem teprve začínají (třeba designéry a produktové manažery).
  • Facilitoval/a workshopy se zadavateli a s pracovními skupinami, které zjištění z výzkumu implementují do návrhu řešení.
  • Spolupracoval/a s různými týmy napříč Notinem na zlepšování uživatelské zkušenosti podle uživatelských potřeb zjištěných z výzkumu.

 

Co k tomu budeš potřebovat

  • Zkušenosti se samostatným vedením (UX) výzkumných projektů – minimální délka praxe je 1 rok, ideálně 2 – 5 let.  Hledáme někoho, kdo ví, co je potřeba udělat a realizaci UX výzkumu má zažitou z praxe na několika projektech.
  • Být hodně dobrý/á v kvalitativním výzkumu: umět navrhnout správné metody a pak se efektivně ptát v rozhovorech.
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti: složité závěry je potřeba umět jasně vyjádřit a účinně předat dál.
  • Analytické myšlení: je potřeba umět ze změti očekávání stakeholderů vydefinovat smysluplný výzkumný projekt a pak ze změti dat od zákazníků vytvořit smysluplné závěry.
  • Ochotu vést workshopy se stakeholdery.
  • Angličtinu minimálně na úrovni B2: schopnost sepsat závěry z výzkumu v angličtině a příležitostně v angličtině komunikovat.
  • Povědomí o design thinking procesu a role UX výzkumu v něm.
  • Část týmu je v Brně, část v Praze a v obou městech máme i kanceláře. Jsme otevřeni i full remote, ale preferujeme, aby ses alespoň jednou za pár měsíců stavil/a v našich brněnských kancelářích – například když bude potřeba vést workshopy.

 

Co nebudeš nutně potřebovat, ale hodně to oceníme: 

  • Ponětí o tom, jak UX research zapadá do discovery fáze produktového vývoje.
  • Zkušenost s facilitací workshopů.
  • Znalost angličtiny na takové úrovni, abys v ní mohl/a vést výzkumné rozhovory.

 

Tak co, líbí? Pošli CV nebo LinkedIn profil! :)


Notino, s.r.o.