Jsme Notino, jednička v oboru beauty&health působící ve 27 evropských zemích. Jsme tým téměř 3000 #notinopeople a hledáme novou posilu na pozici Senior People&Business Partner/ka pro naše IT oddělení.

Na této pozici budeš tvořit silný tandem s kolegyní Pavlou, Senior People&Business Partnerkou. Tvoje dny budou různorodé, někdy nečekané a někdy naplánované na celý den. Věříme však, že se u nás nebudeš nudit a naučíš se spoustu zajímavých věcí, které jinde těžko najdeš! V Notino je #newme naší vizí, protože chceme neustále růst a ve tvém růstu podpoříme i tebe. Je to ta správná výzva? Pojďme probrat podrobnosti! :)

Co budeš dělat? 

  • V roli People Business Partnera/ky máš společně se svou druhou parťačkou na starost cca 350 skvělých kolegů a kolegyň v IT oddělení
  • Rozvíjíš vztahy s interními klienty (management) a jsi víc než důvěryhodným a respektovaným partnerem a koučem při řešení byznysové agendy (struktura, náklady, změny, talent management, rozvoj, poradenství aj)
  • Spoluvytváříš, implementuješ a vyhodnocuješ strategii People Care ve svém oddělení (org. design, rozvoj a vzdělávání, řízení výkonnosti, budgeting aj.)
  • Žiješ, promuješ a rozvíjíš firemní kulturu a hodnoty nejen dovnitř, ale i na navenek
  • Jsi součástí svého týmu, podporuješ, koučuješ a pomáháš řešit problémy
  • Spolupracuješ na projektech v rámci People Care i celé společnosti (firemní hodnoty, EVP, průzkum spokojenosti aj.)
  • Podílíš se na náboru vybraných klíčových pozic
  • Soustavně pracuješ na zjednodušení a zefektivnění práce své i kolegů (včetně digitalizace)
  • Aktivně se podílíš na prezentaci Notina směrem k externím partnerům a kandidátům (Linkedin aj.)

Co získáš? 

  • Na rovinu: lehké to nebude. Ale na konci naší cesty je jasný cíl: Notino jako nejlepší a nejatraktivnější zaměstnavatel v e-commerce. Můžeš být součástí a sklízet s námi ovoce úspěchu!
  • Jsme věčně mladá a neformální firma, která je víc než ambiciózní a úspěšná. Být součástí budování největšího e-shopu s parfémy a kosmetikou v Evropě stojí za to!
  • Snažíme se inspirovat a inovovat ve všem, co děláme, tj. čekají tě možnosti pracovat na nových projektech, (téměř) neomezené možnosti vlastní iniciativy a uplatnění tvých nápadů
  • Hodně práce, hodně legrace, hodně voňavé prostředí
  • Rozvíjet a vzdělávat budeme i tebe (hlavně tebe)

Bez čeho se neobejdeš? 

  • Ve skříni máš VŠ diplom, ideálně z oblasti HR, práva, psychologie
  • Máš za sebou min. 5 let zkušeností v oblasti interního HR/PC (senior generalista, HRBP, HRM) nebo poradenství
  • Velkou výhodou je zkušenost s IT týmy, pokud Ti zkušenost chybí, potřebujeme od Tebe schopnost a ochotu se v IT rychle zorientovat.
  • Vzpomínají na tebe v dobrém min. ve větších 2 firmách
  • Pracovní právo máš v malíku, prakticky si tykáš s většinou oblastí agendy HR
  • Pravidelně jsi řešil/a různé situace s top managementem
  • Povaleče nehledáme. Filozofy také ne. Umíš víc makat než mluvit, máš názor a umíš ho změnit
  • Rozumíš si s čísly, dokážeš se zamyslet strategicky a co vymyslíš, zvládneš i realizovat
  • Umíš fungovat samostatně. Rádi se vším pomůžeme, ale základní chuť posouvat věci vpřed musí jít od tebe
  • Úsměv, dobrá nálada a smysl pro humor tě opouští jen výjimečně
  • Máš energii, drive a silný prozákaznický přístup
  • Mluvíš plynule česky nebo slovensky
  • Bez pokročilé znalosti angličtiny se neobejdeš (min. B2 s požadovaným růstem na C1)
  • Jediná jistota v Notinu je změna. Kdykoliv, cokoliv. A druhá rychlost. Pokud tohle nedáš, nebudeš tu šťastný/á.

Co dalšího ti nabízíme? 

  • Hodně dáme na neustálé učení - takže ti nabídneme spoustu příležitostí k rozvoji jak interně, tak externě.
  • K práci samozřejmě dostaneš notebook a mobilní telefon.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office - občas bude potřeba být v našich kancelářích v Brně a v Praze, ale určitě se domluvíme na ideálním fungování pro obě strany.
  • Současné benefity: 5 týdnů dovolené, 2 sick days, Cafeterie, Multisport karta, slevy na naše produkty, little extras, vyladěné firemní akce a spousta dalšího. :)

Notino, s.r.o.