Co bude Vaší náplní práce a zodpovědností?
- Odpovědnost za veškeré odchozí platební operace vybraných společností Atlas Copco včetně samotného zpracování různých typů plateb v prostředí internetového bankovnictní
- Porovnávání reálných stavů na bankovních účtech s účetními daty, identifikace nesrovnalostí a jejich náprava
- Řešení vzájemných dodavatelsko-odběratelských vztahů v rámci Atlas Copco skupiny
- Spolupráce s ostatními odděleními finančního centra v Brně i s kolegy ze zahraničí
- Reporting na pravidelné bázi, účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních uzávěrkách
Jaké znalosti a dovednosti je potřeba mít?
- Základní znalost účetnictví - získanou buď ve škole nebo relevantní pracovní zkušeností
- Buď už znáte nebo chcete proniknout do problematiky internetového bankonvictnví a plateb (SWIFT CODE, SEPA, IBAN, cash pooling )
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Uživatelskou znalost MS Office, především Excelu (kontingenční tabulka nebo funkce VLookUp Vám něco říká)
- Výhodou je znalost práce v SAP nebo předchozí pracovní zkušenost v prostředí finančního centra sdílených služeb
Benefity
- Roční finanční bonus a pravidelné mzdové navyšování
- 5 týdnů dovolené, 3 flexible days
- Příspěvek na stravné, penzijní připojištění
- Multisport karta/wellness vouchery
- Podpoříme Vás v dalším profesním i osobním rozvoji - ACCA program, jazykové kurzy, volný přístup k LinkedIn Learning a mnoho dalších firemních tréningů včetně pravidelných wellbeing přednášek na mimopracovní témata
- Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně
Atlas Copco Services s.r.o.