Co bude Vaší náplní práce a zodpovědností?

  • Odpovědnost za veškeré odchozí platební operace vybraných společností Atlas Copco včetně samotného zpracování různých typů plateb v prostředí internetového bankovnictní
  • Porovnávání reálných stavů na bankovních účtech s účetními daty, identifikace nesrovnalostí a jejich náprava
  • Řešení vzájemných dodavatelsko-odběratelských vztahů v rámci Atlas Copco skupiny
  • Spolupráce s ostatními odděleními finančního centra v Brně i s kolegy ze zahraničí
  • Reporting na pravidelné bázi, účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních uzávěrkách

Jaké znalosti a dovednosti je potřeba mít?

  • Základní znalost účetnictví - získanou buď ve škole nebo relevantní pracovní zkušeností
  • Buď už znáte nebo chcete proniknout do problematiky internetového bankonvictnví a plateb (SWIFT CODE, SEPA, IBAN, cash pooling )
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Uživatelskou znalost MS Office, především Excelu (kontingenční tabulka nebo funkce VLookUp Vám něco říká)
  • Výhodou je znalost práce v SAP nebo předchozí pracovní zkušenost v prostředí finančního centra sdílených služeb

Benefity

  • Roční finanční bonus a pravidelné mzdové navyšování
  • 5 týdnů dovolené, 3 flexible days
  • Příspěvek na stravné, penzijní připojištění
  • Multisport karta/wellness vouchery
  • Podpoříme Vás v dalším profesním i osobním rozvoji - ACCA program, jazykové kurzy, volný přístup k LinkedIn Learning a mnoho dalších firemních tréningů včetně pravidelných wellbeing přednášek na mimopracovní témata
  • Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně

Atlas Copco Services s.r.o.