Co u nás budete dělat?

  • Plánování a realizace akviziční činnosti v segmentu Retail v oblasti firemního bankovnictví 
  • Aktivní zabezpečování vysoce profesionální obsluhy a poradenství klientů subsegmentu  
  • Aktivní komunikace s ostatními útvary v bance 
  • Navrhování optimálních kombinací produktů a služeb s cílem maximalizovat spokojenost klientů a výnosy pro banku 

  Co k tomu potřebujete?

  • Prokazatelné obchodní výsledky ve finančním sektoru 
  • Vytrvalost, zaměření na výsledek a smysl pro systematickou práci  
  • Schopnost vlastního úsudku a zhodnocení finančních potřeb klienta  
  • Samostatnost, zodpovědnost a výborné komunikační dovednosti 
  • Korektní, reprezentativní vystupování  
  • Řidičský průkaz sk. B 
  • Min. SŠ vzdělání 

  Co Vám za to nabízíme?

  • Zajímavou samostatnou pracovní pozici spojenou s kontaktem s klienty 
  • Narozeninové volno, sick days, 5 týdnů dovolené, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru 
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 145 Kč 
  • Fixní mzda + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích 
  • Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni 
  • Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (rotace/mentoring) 
  • Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek) 

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.