Hledáme Brand & Marketing Managera, který se stane klíčovou součástí našeho marketingového týmu, bude budovat silnou značku a posilovat pozici lídra na trhu nemovitostí. Tvůj tým momentálně pracuje z Brna, ale jsme otevření i tomu, že můžeš pracovat i z naší pražské kanceláře. 

V současné době pod hlavičkou UlovDomov najdeš tyto tři produkty: stejnojmenný inzertní portál UlovDomov.cz, prémiovou službu Ideální nájemce a nově vznikající SaaS platformu pro správu pronajímaných nemovitostí.

Největší úkol našeho marketingu bude, ve spolupráci s agenturami, tyto tři značky sjednotit a propsat je do všech touchpointů. Proto hledáme parťáka k Robertovi Johnsonovi, se kterým budeš směřovat rozvoj našich značek. Na každodenní bázi se budeš zamýšlet nad strategií značek, marketingovým mixem nebo výkonností našich marketingových kanálů.

Ale nebudeš na to sám! K dispozici budeš mít Tinu (která tě oslní svým citem pro design) a Sama (který tě nakazí touhou zkoušet nové věci). Když vše půjde dobře, potkáš se s nimi na druhém kole pohovoru.

Co v tobě hledáme?

  • Už jsi někdy stavěla/revidovala značku a máš tedy prokázané teoretické i praktické znalosti strategického brand buildingu. V tvém CVčku najdeme aspoň 4 roky zkušeností s marketingovým rozvojem značky, ideálně ve startupovém prostředí.
    • To znamená, že jsi byla na pozici, kde jsi věci aktivně nastavovala a nebyly ti předány mateřskou organizací.
  • Znáš prostředí e-commerce a/nebo digitálních produktů a nemovitosti ti jsou blízké.
  • Nebojíš se vymyslet a nastavit PR spolupráce – koukni třeba na náš poslední článek pro Czechcrunch. S PR ti pomůže externí kolega, od tebe ale budeme chtít, abys přemýšlela nad strategickými spolupracemi a nebála se navazovat kontakty.
  • Máš zkušenosti i s výkonnostním marketingem a optimalizací marketingového mixu. Spolupracujeme s agenturami, ale ty bys měl*a umět věci zadat a vyhodnotit.
  • Ovládáš perfektně angličtinu a češtinu.
  • Máš zmáknutý základní marketérský stack (Google Analytics, sociální sítě a nástroje Meta, nástroje pro e-mailing, grafiku…) a nebojíš se zkoušet nové věci (automatizace na platformě Make, AI…).

Co všechno náš marketingový tým pokrývá?

  • Zajišťuje tvorbu a doručování obsahové strategie v souladu s marketingovými cíli, kdy se zaměřuje se na SoMe, emailing, blog a PR.
  • Průběžně vyhodnocuje posun stanovených cílů na týdenních reviews a plánování.
  • Spolupracuje s externími partnery a zpracovává podněty od SEO, Performance a Brand agentur a koordinuje aktivity s externími dodavateli.
  • Zpracovává a aktivně řeší zpětnou vazbu od našich klientů z recenzí, fór, diskuzí a SoMe.
  • Spravuje web Ideálního nájemce: společně s týmem budeš zodpovědný*á za vývoj webu, včetně tvorby landing pages, revize obsahu a optimalizace lead-gen procesů.
  • Optimalizuje lead-gen procesy.
  • Zefektivňuje a zdokonaluje interní procesy a komunikaci.

Co na oplátku máme my pro tebe?

  • Možnost budovat značku leadera, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.
  • Volný prostor nově definovat brand 3 zajímavých produktů.
  • Data-driven přístup a flexibilní rozhodování na základě dat.
  • Můžeš využít volbu techniky dle vlastního výběru (mac vs. PC).
  • Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení.
  • Nové moderní kanceláře v ZET.office v Brně – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí nebo z Prahy, kde tě budou čekat úplné nové kanceláře, a to už v příštích měsících.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home officu dle domluvy.
  • Stravenkový paušál – až 2.500 Kč měsíčně navíc k čisté mzdě.
  • Možnost 25 dnů dovolené, 2 sick days, placené volno v den narozenin.
  • Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání.
  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalšího.

Tak co, jdeš do toho s námi?

  • Pošli nám svůj životopis společně s portfoliem projektů či značek, na kterých jsi pracoval*a.
  • Pokud nás oslovíš, zavolám ti za People & Organization tým (klidně koukni na můj profil Marie Zvonková) a vyjasníme si základní požadavky/podmínky.
  • Pokud půjde vše dobře, pozveme si tě na pohovor s Robertem Johnsonem, který je naším Head of Marketing and Growth a tvým potenciálním šéfem. Na pohovoru tě čeká mj. otázka na modelovou situaci v oblasti brandingu, kde budeme zjišťovat, jak nad brandingem přemýšlíš.
  • Poslední kolo budeš mít se členy tvého budoucího týmu Tinou a Samem, kteří s tebou proberou další praktické věci a zda si dokážete vzájemně spolupráci představit.

Těšíme se na tebe!


UlovDomov.cz s.r.o.