Do divize Identity a uživatelského profilu hledáme opravdu zkušeného Produktového manažera/ku. Můžete být z okolí Prahy nebo Brna. Důležité jsou pro nás hlavně vaše zkušenosti a nadšení do digitální reklamy, na všem ostatním se dá domluvit. Pokud vás pozice zajímá a jste přesvědčeni, že splňujete předpoklady, neváhejte poslat váš životopis a motivační dopis, kterým nás přesvědčíte,  proč právě vy byste byli přínosem pro náš tým. 

Jako produktový manažer/ka pro oblast uživatelských dat a cílení budete mít klíčovou roli v rozvoji a implementaci inovativních řešení pro sběr, analýzu a využití uživatelských dat, která přetváříme do různých forem cílení pro inzerenty. Budete spolupracovat s týmy datových analytiků, vývojářů a výzkumníků. Vaší náplní práce bude bude neustále rozvíjet a prohlubovat znalost našich uživatelů s cílem poskytovat kvalitní službu jak pro uživatele, tak inzerenty.

Koho hledáme

  • Máte prokazatelné zkušenosti s produktovým řízením
  • Máte minimálně 3 roky zkušeností v oblasti reklamy, digitálních technologií (adtech/martech) nebo uživatelských dat (musíte rozumět inzerentům - víte co sledují za metriky a nad čím vyhodnocují brand nebo performance kampaně)
  • Zajímáte se o oblast digitální identity, profilování uživatelů či tvorbu digitálních audiencí
  • Víte co je a k čemu slouží Data Management Platforma (DMP) či Customer Data Platform (CDP) v ideálním případě jste s nějakým řešením prakticky pracoval/a
  • Máte schopnost strategického myšlení a formování dlouhodobých produktových cílů
  • Umíte logicky a analyticky uvažovat a jste komunikativní
  • Umíte své nápady rozpracovat a srozumitelně předat, aby vývojáři a návrháři pochopili, jak mají vaše představy uvést do praxe
  • Zvládnete si své nápady obhájit. Zajímají nás nejen vaše pocity, ale také čísla, kterými dokážete svá rozhodnutí podložit
  • Umíte dotahovat projekty do konce

Co vás čeká 

  • Spolupráce nad definicí produktové strategie a roadmapy pro oblast uživatelských dat a cílení
  • Řízení produktových projektů od počátečního nápadu až po uvedení na trh
  • Dostanete silný a zkušený tým vývojářů a výzkumníků, kteří vám pomohou realizovat projekty a vize
  • Průzkum a analýza trhu s cílem identifikovat nové příležitosti a trendy v oblasti sběru a analýzy dat
  • Spolu s kolegy z byznysu budete vyhodnocovat potřeby zákazníků a přetvářet je do konkrétních zadání pro vývoj za účelem tvorby a zlepšování produktů
  • Příprava zadání datových analýz k plánovaným projektům a následné vyhodnocení jejich úspěšnosti
  • Řešení operativních problémů týkajících se svěřené oblasti
  • Budete mít na starost klíčové projekty a komponenty pro budoucnost celého Seznamu
  • Stanete se součástí divize, kde jsou týmy zaměřené na identitu, uživatelský profil a cílení
  • Obrovská výzva, možnost seberealizace a profesního růstu v přátelském a profesionálním prostředí

S jakými produkty se setkáte

Potkáte se se širokou škálou produktů jako jsou např. demografické klasifikátory, klasifikátory uživatelských zájmů a nákupních zájmů, look-alike modely, machine-learning platforma a feature store, panelová data, zero-party data

S kým budete spolupracovat? 

  • V rámci týmu budete spolupracovat s dalšími zkušenými produktovými manažery,  vývojáři a s výzkumníky
  • Úzce se budete potkávat i s dalšími kolegy například z projektového řízení, datovými analytiky či kolegy z businessu

Na co se můžete těšit? 

  • Příležitost být klíčovým hráčem v rozvoji naší divize Identity a uživatelského profilu
  • Na skvělý tým kolegů, kteří s vámi budou sdílet know how a když budete potřebovat rádi vám poradí.
  • Na uvolněnou atmosféru – tykáme si, pomáháme si, nenosíme žádný dress code a jsme dog friendly.
  • Na pružnou pracovní dobu (začátek a konec necháme na vás), možnost home office, 6 týdnů volna (5 týdnů dovolené, 5 free days).
  • A na řadu dalších zajímavých benefitů jako Cafeterii, interní vzdělávání od našich trenérů nebo ovocné dny.

Seznam.cz, a.s.