V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.

Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.

Co bude tvou náplní práce?

Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.

Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.

Budeš:

  • Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu
  • Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…)
  • K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají

Po příchodu do kanceláře je potřeba odbavit inzertní e-maily, které nám přišly mimo pracovní dobu a zodpovědět všechny dotazy našich zájemců o bydlení - ano, opravdu odpovídáme na každý e-mail. Následně se věnujeme všem dalším e-mailům, které nám dorazily, a požadavkům již našich stávajících klientů, kteří nás zkontaktovali prostřednictvím klientské zóny - naší webové aplikace, kde mají klienti přehled o svém bydlení, platbách, dokumentech apod. Během celé pracovní doby jsme také připojení na telefonní lince a web chatu, kde jsme připraveni zodpovědět jakékoliv dotazy či zájemce a klienty přesměrovat na to správné místo a osobu. Aby to nebylo jen o práci, chodíme s týmem na společné obědy, v kuchyňce si můžeme nabídnout k práci něco sladkého nebo si dát limču a pracovní dny máme proložené poradami, školeními a občas i společnými brunchi.

Takto typický den na této pozici popsal náš supervizor podpory Filip.

Co ti nabízíme?

  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
  • Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí
  • Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá
  • Možnost home officu dle domluvy
  • Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin
  • Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném
  • Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně
  • Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci
  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

Jak si tě představujeme?

  • Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit)
  • Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě
  • Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity
  • Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku
  • Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra

Tak co, jdeš do toho s námi?

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.

Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:

  • Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR.
  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si krátký úkol (do 30 minut) zaměřený na písemnou komunikaci.
  • Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu.

UlovDomov.cz s.r.o.