Technický helpdesk s angličtinou

Technický helpdesk s angličtinou

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co na této pozici budete dělat?
  • Budete poskytovat zákaznický servis a technickou pomoc koncovým uživatelům. Nejedná se o žádný telemarketing, nabízení produktů. Na této pozici budou lidé volat Vám.- Budete pracovat v malém týmu cca 20 kolegů a užívat si mezinárodní atmosféru a stabilitu jednoho z největších zaměstnavatelů v Brně.- Dostanete plný trénink a zaškolení pro poskytování technického servisu, dále se budete moct vzdělávat a kariérně růst.- Budete podporovat jeden z nejlepších produktů společnosti a pomáhat zákazníkům.
  • Zkrátka, pokud si užíváte komunikaci a dělá Vám radost pomáhat lidem, jste člověk, kterého hledám.

Požadujeme

  • Co pro tuto pozici potřebujete?
  • To je docela jednoduché, jen tři věci:
  • Pokročilou angličtinu (B2 – C1), v práci ji budete používat každý den- Možnost pracovat ve směnném režimu včetně nocí. Společnost funguje 24 hodin, 7 dní v týdnu- Logické myšlení, schopnost řešit problémy a hledat informace
  • Výhodou je předchozí zkušenost v zákaznickém servisu nebo pokročilejší úroveň znalostí v IT

Nabízíme

  • Aneb, co můžete získat?
  • Nadprůměrnou mzdu hned na začátku, navíc bonusy za směnný provoz a senioritu
  • Balíček bonusů včetně stravenek, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvků na penzijní spoření a další.
  • Možnost karierního růstu na vyšší pozice nebo specializace v IT podpoře
  • Zajímavou práci v jedné z největších firem v Brně, stabilitu zaměstnání a smlouvu na dobu neurčitou hned ze startu
  • Práci v přátelském prostředí a moderní kanceláři kombinující práci i odpočinek (vážně – chcete v práci posilovnu, fotbálek nebo relaxační místnost s výhledem na celé Brno? To všechno máme)

Vytvořeno:

dne 01.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Brno

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

25

Zařazeno v oborech:

  • IS/IT: Software - Vývoj a obsluha aplikací
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát