Uplatněte své dovednosti ve specializovaném týmu

Uplatněte své dovednosti ve specializovaném týmu


  • Staňte se součástí největší pojišťovny na českém trhu s dlouholetou historií a stabilním zázemím!
  • Česká pojišťovna, člen skupiny Generali, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Operátor retenčního týmu komunikačního centra.

Co u nás budete dělat?

  • Budete telefonicky kontaktovat a přijímat hovory klientů České pojišťovny. Vaší specializací bude udržování pojistných smluv (tzn. převzetí žádosti o storno, odborné posouzení parametrů, řešení obchodního případu) a jejich optimalizace ke spokojenosti klienta. Důležité pro Vás bude orientovat se na potřeby našich zákazníků. K tomu všemu Vám administrativně pomohou naše interní systémy, do kterých Vás zaškolíme. Zde budete rovněž zadávat údaje klientů.

Jaký byste měl/a být?

  • Máte ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a mluvíte plynně česky.
  • Práce s počítačem Vám nedělá problém, orientujete se v nástrojích MS Office.
  • Dokážete poslouchat klienta a zacílit nabídku vzhledem k jeho potřebám.
  • Nebojíte se telefonovat, komunikační a obchodní dovednosti jsou Vašimi přednostmi.
  • Nerozhodí Vás, když se Vám něco nepovede tak, jak jste si představovali a nepodléháte negativním myšlenkám.
  • Baví Vás práce v týmu, ale zároveň chcete mít dostatek samostatného jednání a zodpovědnosti.

Co Vám za to dáme?

  • Fixní mzda + výkonová odměna = jistota s možností slušného přivýdělku!
  • Pracovat budete v moderním klimatizovaném prostředí s možností občerstvení přímo na pracovišti (káva, čaj, voda, drobnosti k zakousnutí).
  • Práci na plný úvazek a hlavní pracovní poměr.
  • Smysluplnou práci, díky které pomůžete našim klientům, kteří Vás budou chtít znovu slyšet.
  • Vzhledem k našemu mezinárodnímu zázemí (Skupina Generali) budete mít možnost dalšího rozvoje a samozřejmě také kariérního růstu.
  • I bez praxe v pojišťovnictví u nás máte šanci, pozice je vhodná i pro absolventy!
  • V neposlední řadě Vám nabídneme řadu zajímavých zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, dny volna navíc (sick days), stravenky, příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, výrazné slevy na produkty, sportovní aktivity, úrazové pojištění pro všechny zaměstnance a další...

Doplňující informace

  • Místo výkonu práce: Brno, Královo Pole
  • Smlouva: Hlavní pracovní poměr na plný úvazek
  • Nástup: 1. 6. 2017

  • Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce. Na každý došlý životopis Vám odpovíme.

Vytvořeno:

dne 16.08.2017 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

  • Bankovnictví a finanční služby
  • Pojišťovnictví
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát