Office manager | Brno

Office manager | Brno

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hlavními úkoly Community managera je:
  • Starat se o naši recepci – hledáme člověka, kterému zkrátka nic neunikne. Ve věcech má vždy pořádek a organizace je jeho druhé jméno.
  • Sjednávat klientům řešení na míru – proto potřebujeme někoho, kdo umí krásně komunikovat, aby dokázal co nejlépe pochopit potřebu každého našeho zákazníka a podle toho nabídnout adekvátní řešení z naší nabídky.
  • Práce dále obnáší:
  • znalost našich produktů
  • vedení týmu recepce
  • administrativní práci na počítači, jako je například práce v databázích nebo zpracování docházky

Požadujeme

  • Zcela jistě na této pozici uplatníte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo z recepce.
  • Nakonec potřebujeme najít někoho, kdo umí plynule a bez obtíží komunikovat anglicky na reprezentativní úrovni, protože jsme nadnárodní firma a angličtina je u nás na denním pořádku.
  • Protože hledáme někoho, kdo povede tým lidí, oceníme aspoň 2 roky praxe s vedením pracovního kolektivu.NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Nabízíme

  • 20 dní dovolené
  • Non-sick days
  • Narozeninový den
  • Hrazené stravenky
  • Práci v krásné kanceláři s moderním zázemím

Vytvořeno:

day 21.11.2023 at 5:10

Místo práce:

Brno

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

45000

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.