Office manager | Brno
Office manager | Brno
Úvod a popis pracovní náplně
- Hlavními úkoly Community managera je:
- Starat se o naši recepci – hledáme člověka, kterému zkrátka nic neunikne. Ve věcech má vždy pořádek a organizace je jeho druhé jméno.
- Sjednávat klientům řešení na míru – proto potřebujeme někoho, kdo umí krásně komunikovat, aby dokázal co nejlépe pochopit potřebu každého našeho zákazníka a podle toho nabídnout adekvátní řešení z naší nabídky.
- Práce dále obnáší:
- znalost našich produktů
- vedení týmu recepce
- administrativní práci na počítači, jako je například práce v databázích nebo zpracování docházky
Požadujeme
- Zcela jistě na této pozici uplatníte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo z recepce.
- Nakonec potřebujeme najít někoho, kdo umí plynule a bez obtíží komunikovat anglicky na reprezentativní úrovni, protože jsme nadnárodní firma a angličtina je u nás na denním pořádku.
- Protože hledáme někoho, kdo povede tým lidí, oceníme aspoň 2 roky praxe s vedením pracovního kolektivu.NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Nabízíme
- 20 dní dovolené
- Non-sick days
- Narozeninový den
- Hrazené stravenky
- Práci v krásné kanceláři s moderním zázemím