Asistentka - Recepční

Asistentka - Recepční



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Hledáme novou tvář naší recepce! Budete první člověk, kterého jak naši kolegové, tak i business partneři či kandidáti potkají. Těšíme se na Vaše CV!

 

Čemu se budete věnovat?

  • Recepce bude Vaše království, ale i vizitka
  • Budete prvním kontaktem pro naše návštěvy
  • Každodenní komunikace je samozřejmostí - telefonická, emailová, osobní
  • Budete se starat o zasedací místnosti a kuchyňky včetně kávovarů
  • Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
  • Evidence příchozí a odchozí korespondence
  • Zajišťování drobného občerstvení, podpora pro firemní akce na pobočce
  • Pravidelné uzavírání docházky přidělených zaměstnanců
  • Zpracovávání knih jízd
  • Vystavování a evidence vstupních karet
  • Obsluha datové schránky
  • Práce s centrálním úložištěm smluv
  • Péče o květiny

 

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Zkušenost s administrativní pozicí
  • Zkušenost s MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Znalost Sharepoint výhodou
  • Ochotu učit se novým nástrojům
  • Příjemné vystupování
  • Pečlivost, Proaktivita, Organizační talent
  • Komunikativní a otevřená osobnost

 

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Pevná pracovní doba 8-16:30
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, volitelné benefity např. MultiSport/příspěvek na vzdělávání/penzijní připojištění nebo cafeterie dále organizujeme firemní, týmové a lokální akce na pobočce.
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v Brně na Okružní.


Vytvořeno:

day 23.05.2022 at 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek